בנט ולפיד / מה בנט ולפיד רוצים (או כך לפחות נדמה לי) | המדד - ''אתם לא עושים כלום, די עם התירוצים''.

בנט ולפיד / מה בנט ולפיד רוצים (או כך לפחות נדמה לי) | המדד - ''אתם לא עושים כלום, די עם התירוצים''.. הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל. נעצר חשוד שהשתמש בכסף מזויף. יאיר לפיד ונפתלי בנט מתחבקים בכנסת צילום: בדיונים הנוגעים להרכבת הממשלה שבראשה יעמדו בנט ואחריו לפיד עלה שמה של יור מפלגת העבודה מרב מיכאלי כמועמדת לתיק הפנים. היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא.

לפיד שואף כי בנט יצהיר פומבית כי ימליץ עליו בפני הנשיא ראובן ריבלין, בניסיון לקבל את המנדט להרכבת הממשלה הצהרה כזו תהווה דמי רצינות, והתמורה מצד לפיד תהיה הסכמה לכך שבנט יכהן ראשון כראש הממשלה ברוטציה אתו. יש כאן שיטה, יש כאן אסטרטגיה. בדיונים הנוגעים להרכבת הממשלה שבראשה יעמדו בנט ואחריו לפיד עלה שמה של יור מפלגת העבודה מרב מיכאלי כמועמדת לתיק הפנים. הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל. סער בנט ולפיד מקימים את קדימה של אולמרט מחדש.

כל רגע - הליכוד חושף לראשונה את הסיכומים מול רע"מ ותוקף את ...
כל רגע - הליכוד חושף לראשונה את הסיכומים מול רע"מ ותוקף את ... from www.kore.co.il
אמש התקיימה פגישתם של יור ימינה נפתלי בנט ויור יש עתיד יאיר לפיד, וזאת על מנת לנסות ולהגיע להסכמות לקראת ההמלצות ביום שני. היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. התקפות מהסוג של בנט מכרסמות מעצם טיבן באושיות הדמוקרטיה כמייצגת את רצון העם. בנט ולפיד ימכרו ביצה.אבל הליכוד הארור מכר אותי ואותך, ואת כל העם, ואת כל המדינה, כדי להיות בשלטון. סער בנט ולפיד מקימים את קדימה של אולמרט מחדש. בדיונים הנוגעים להרכבת הממשלה שבראשה יעמדו בנט ואחריו לפיד עלה שמה של יור מפלגת העבודה מרב מיכאלי כמועמדת לתיק הפנים. לפיד שואף כי בנט יצהיר פומבית כי ימליץ עליו בפני הנשיא ראובן ריבלין, בניסיון לקבל את המנדט להרכבת הממשלה הצהרה כזו תהווה דמי רצינות, והתמורה מצד לפיד תהיה הסכמה לכך שבנט יכהן ראשון כראש הממשלה ברוטציה אתו. אבל, בנט באמצעות הכוח של יאיר לפיד, יביא לכך שאורית סטרוק תהיה שרה בממשלה.

בשבוע שעבר טענו גורמים בסביבתו של ראש הממשלה כי בנימין נתניהו החליט שלא להזמין את בנט ולפיד לארוחת.

מחלוקות רבות כבר נפתרו, אך בזמן שבגוש לפיד מתעקשים שיור הכנסת יהיה. התקפות מהסוג של בנט מכרסמות מעצם טיבן באושיות הדמוקרטיה כמייצגת את רצון העם. בנט ולפיד, למדו מטעותכם // בצלאל כהן. הפכתם לחמוצים החדשים, מה שהזנחתם אנחנו מתקנים. לפיד מצדו הבהיר לכל אורך מערכת הבחירות כי חידוש המשא ומתן עם הפלסטינים הוא תנאי לחבירתו לממשלה. Segal, amit (9 december 2020). יאיר לפיד ונפתלי בנט מתחבקים בכנסת צילום: הממשלה הרעה הזאת מעמידה בסכנה את מדינת ישראל. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. סער נוסק, בנט ולפיד נחלשים, כחול לבן מתרסקת. שניהם דיברו על גיוס חרדים ועל מדינה פלסטינית. שמן ציטרונלה ולפיד בגובה 1.5 מ' דוחה יתושים. אבל, בנט באמצעות הכוח של יאיר לפיד, יביא לכך שאורית סטרוק תהיה שרה בממשלה.

היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. כך, המפסידים הגדולים מהמדיניות הכלכלית הצפויה שיובילו בנט ולפיד הם דווקא העובדים ממעמד הביניים שהצביעו להם בהמוניהם. בנט ולפיד ימכרו ביצה.אבל הליכוד הארור מכר אותי ואותך, ואת כל העם, ואת כל המדינה, כדי להיות בשלטון. אבל, בנט באמצעות הכוח של יאיר לפיד, יביא לכך שאורית סטרוק תהיה שרה בממשלה. שר החינוך, נפתלי בנט אמר בסרטון שברכה שפרסם מטעמו, כי תנועת עזרא מציינת עכשיו מאה שנים להיווסדה.

N12 - עודד רביבי: הלחץ המדיני יגיע, עכשיו הכול תלוי בבנט
N12 - עודד רביבי: הלחץ המדיני יגיע, עכשיו הכול תלוי בבנט from img.mako.co.il
אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג. בשבוע שעבר טענו גורמים בסביבתו של ראש הממשלה כי בנימין נתניהו החליט שלא להזמין את בנט ולפיד לארוחת. לפיד שואף כי בנט יצהיר פומבית כי ימליץ עליו בפני הנשיא ראובן ריבלין, בניסיון לקבל את המנדט להרכבת הממשלה הצהרה כזו תהווה דמי רצינות, והתמורה מצד לפיד תהיה הסכמה לכך שבנט יכהן ראשון כראש הממשלה ברוטציה אתו. הפכתם לחמוצים החדשים, מה שהזנחתם אנחנו מתקנים. שר החינוך, נפתלי בנט אמר בסרטון שברכה שפרסם מטעמו, כי תנועת עזרא מציינת עכשיו מאה שנים להיווסדה. שתי המפלגות יישארו כנראה בחוץ. שניהם דיברו על גיוס חרדים ועל מדינה פלסטינית. נעצר חשוד שהשתמש בכסף מזויף.

הגל הנוכחי הוא בעיקר גל של ה״לא מתחסנים״.

נפתלי בנט ויאיר לפיד צילום: השאיפה של בנט ולפיד לשוויון בנטל, כמו גם הדבקות שלהם בעניין, ראויות להערכה. בנט ולפיד צפויים להיפגש היום פעם נוספת. שכחתם שביבי הלך להתארח אצל שבט תראבין שממנו יוצאים מבריחי הסמים, האנסים, וגנבי הנשק? הפכתם לחמוצים החדשים, מה שהזנחתם אנחנו מתקנים. שר החינוך, נפתלי בנט אמר בסרטון שברכה שפרסם מטעמו, כי תנועת עזרא מציינת עכשיו מאה שנים להיווסדה. יום לאחר תחילתו של המומ הקואליציוני, כאשר לוח הזמנים גורמים במערכת הפוליטית ציינו אמש כי במקביל, בקמפיין הבחירות הרשמי, תקפו בנט ולפיד זה את זה באופן פומבי. בנט ולפיד סיכמו אתמול על הרכבה הסופי של הממשלה, והוא כולל אך ורק חמישה שרים מהימין ועוד שלושה עשר שרים מהשמאל, כולל שלושה מהשמאל הקיצוני (מיכאלי, זנדברג והורוביץ). שמן ציטרונלה ולפיד בגובה 1.5 מ' דוחה יתושים. אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג. שתי המפלגות יישארו כנראה בחוץ. יש כאן שיטה, יש כאן אסטרטגיה. לכן הברית הזאת לא מובנת בדבריו הביא רמון דברים שכתב בנט לאחרונה בנוגע להסדר המדיני, ותהה כיצד על רקע דברים אלה אפשרית ברית בין.

היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. התקפות מהסוג של בנט מכרסמות מעצם טיבן באושיות הדמוקרטיה כמייצגת את רצון העם. בשבוע שעבר טענו גורמים בסביבתו של ראש הממשלה כי בנימין נתניהו החליט שלא להזמין את בנט ולפיד לארוחת. שכחתם שביבי הלך להתארח אצל שבט תראבין שממנו יוצאים מבריחי הסמים, האנסים, וגנבי הנשק? מחלוקות רבות כבר נפתרו, אך בזמן שבגוש לפיד מתעקשים שיור הכנסת יהיה.

תמונות השבוע של צלמי "הארץ" - תמונות היום - הארץ
תמונות השבוע של צלמי "הארץ" - תמונות היום - הארץ from img.haarets.co.il
היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל. שתי המפלגות יישארו כנראה בחוץ. לכן הברית הזאת לא מובנת בדבריו הביא רמון דברים שכתב בנט לאחרונה בנוגע להסדר המדיני, ותהה כיצד על רקע דברים אלה אפשרית ברית בין. מחלוקות רבות כבר נפתרו, אך בזמן שבגוש לפיד מתעקשים שיור הכנסת יהיה. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג. התחלואה המאמירה מפילה לרהמ בנט את הכדורים מהידיים.

הרשות תתפקד כזרוע ביצועית של לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה.

יור ימינה ויור יש עתיד כבר מתקדמים קדימה במגעים להרכבת ממשלה בזמן שהמנדט אצל נתניהו. היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. אמש התקיימה פגישתם של יור ימינה נפתלי בנט ויור יש עתיד יאיר לפיד, וזאת על מנת לנסות ולהגיע להסכמות לקראת ההמלצות ביום שני. Segal, amit (9 december 2020). נעצר חשוד שהשתמש בכסף מזויף. שתי המפלגות יישארו כנראה בחוץ. הלחץ של השמאל הקיצוני מצליח. סער בנט ולפיד מקימים את קדימה של אולמרט מחדש. ''אתם לא עושים כלום, די עם התירוצים''. בנט ולפיד סיכמו אתמול על הרכבה הסופי של הממשלה, והוא כולל אך ורק חמישה שרים מהימין ועוד שלושה עשר שרים מהשמאל, כולל שלושה מהשמאל הקיצוני (מיכאלי, זנדברג והורוביץ). האסטרטגיה היא המשכה של ברית האחים בין הבית היהודי ל'יש עתיד', בין בנט ללפיד, באמצעים אחרים. הרשות תתפקד כזרוע ביצועית של לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה. נתניהו בקרב בלימה, בנט ולפיד מתקדמים.

בנט ולפיד, למדו מטעותכם // בצלאל כהן בנט. הגל הנוכחי הוא בעיקר גל של ה״לא מתחסנים״.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama

Facebook